AHTAREN LAN
EREMURAKO MARTXA
Gaur goizean Azkoiengo lurretan Nafarroako AHTaren
lan eremura martxa bat burutu da duela bi hilabete hasitako lanak salatzeko,
obren gelditzea eskatzeko eta esleitze zein adjudikazio fase berriak bertan
behera uzteko.
Nafarroa osotik etorritako 250 inguru lagunek parte
hartu dute ekitaldi koloretsu honetan. Martxa hasi aurretik AHTaren aurkako
monolito txiki bat zozketatu da eta zenbaki sariduna 911 izan da, Erriberako
pertsona batek saria eskuratuz. Triziklo musikadun batek martxa zabaldu eta
girotu du. Ibilbidearen erdian lanen nondik norakoen azalpena izan da. Hasi
berri den tarte hau Azkoien eta Erriberri artekoa da eta ustelkeriagatik
ikertutako AZVI enpresa ustelari adjudikatu zaio. Bi km. t´erdi egin ondoren
martxa obreetara iritsi da. Bertan guardia zibil patruila baten begiradapean
bukaerako komunikatua irakurri da.
Ekitaldia
bukatu ondoren obretako beste mutur batean 20 laguneko talde bat agertu da
"Lanak gelditu" zioen pankarta
zeramatelarik. Pankarta hau heliozko puxikek eutsita zegoen. AHTak txikitutako
lurra berreskuratzeko palak eta
aitzurrak hartuta, egindako zuloa berdindu eta
15 zuhaitz landatzeari ekin diote. Behin zuhaitzak landatu eta
ureztatuta, joan egin dira. Martxak ekintza hau txalotu eta itzultzeko bidea
hartu du.
Ondoko artxiboetan martxaren argazkiak zein
bukaerako ekitaldiko idazkiak gehitzen ditugu. Halaber, bideo baten esteka
itsasten dugu (Argazkiak zein bideoa Ahotsa.inforenak dira)
MARCHA A LAS OBRAS DEL TAV
Hoy a la
mañana se ha realizado una marcha a las obras del TAV en el termino de Peralta
para denunciar las obras comenzadas hace dos meses, exigir su paralización y la
de todos los trámites de licitación y adjudicación de nuevos tramos. En esta
colorida marcha han participado unas 250 personas provenientes de toda Navarra.
Antes del comienzo se ha rifado un pequeño monolito anti TAV habiendo resultado
premiado el número 911 correspondiente a una persona de la Ribera. Un triciclo
que portaba un equipo de música ha abierto la marcha animándola constantemente.
A mitad del recorrido se ha explicado la afección de esta infraestructura sobre
el terreno. Las obras de esta zona corresponden al tramo entre Peralta y Olite,
habiendo sido adjudicadas a la empresa AZVI investigada por corrupción. Después
de haber recorrido 2,5 km. la marcha ha llegado a las obras donde se ha
concluido con la lectura de un comunicado bajo la atenta mirada de una patrulla
de la guardia civil. A continuación, en otra parte de las obras ha hecho acto
de presencia un grupo de unas veinte personas que portaban una pancarta con el
lema Lanak gelditu (paralización de las obras) sostenida por globos de helio.
Para recuperar la tierra destruida por esta infraestructura con palas y azadas
han igualado un gran agujero plantando 15 árboles.
Después
de plantar y regar los arboles se ha dado por concluida la acción. La marcha ha
aplaudido la misma emprendiendo el camino de vuelta.
En los archivos adjuntos se detalla el comunicado
final y fotos de diferentes momentos de la marcha. Asimismo os adjuntamos el
enlace a un video. (Tanto las fotos como el video son de Ahotsa.info)
AHT Gelditu! Nafarroa
Barañaingo AHTrik Ez
Bellota Libertaria
Erdi Aldeko Gazteak
Ernai
Fundación Sustrai Erakuntza
Tafallako Gaztetxea
Plataforma Cuenca de Pamplona-Iruñerria por el Tren
Público y Social. TAV No
Plataforma Ribera por un Tren Social. No al TAV
Plataforma Sakana Trenaren Alde
Zona Media por el Tren-Erdi Aldea Trenaren Alde
MARTXA BUKAERAKO IDAZKIA
Hemen bildu gara AHT-ren obrak gelditu ditzaten,
INDARREZ, aldarrikatzeko.
MARTXA
HAU DEITU DUTE: AHT Gelditu! Nafarroa, Barañaingo AHTrik Ez, Bellota
Libertaria, Erdi Aldeko Gazteak, Ernai, Sustrai Erakuntza Fundazioa, Tafallako
Gaztetxea, Iruñerriko Tren Publiko eta Sozialaren Aldeko Plataforma, Erriberako
Tren Publiko eta Sozialaren Aldeko Plataforma, Sakana Trenaren Alde Plataforma
eta Erdi Aldea Trenaren Alde (inor utziko ez nuelakoan).
Obrak direla eta, Azkoien-Erriberrin hasi dira, laster
Villafranka Azkoien eta Erriberri-Tafalla bitartekoak lizitatuko dira.
ZERGATIK BILDU GARA??? OBRA HAUEK SUSTATZEKO, GURE
AGINTARIAK GEZURRAK, GEZURRAK ETA GEZURRAK ESATEN ARI DIRELAKO.
·
Egungo trena prestaturik dago hobekuntzarako: errei
bikoizketa, hirugarren erreia, estandar europarretara
egokitua, trazaduran hobekuntzak…
AHT proektua gizarteari egiten ahal zaion iruzurrik
handiena da.
- Ekologiari dagokionez, 150 km-tan, Lurraldearen txikizio eta suntsiketa izugarria egiten duelako. Nekazaritza eta abeltzaintzarako lur hoberenen suntsiketa, eta ingurumenarentzat eta basa animalientzat orbain-hesi ikaragarria. 1.550 futbol zelaien eremua trintxeraz, murruez eta ezpondez beteta.
- Zerbitzua. Distantzia luzerako soilik da, pertsonentzat eta ez merkantzientzat; hortaz, erabilgarritasun oso mugatua du.
- Ekonomia. Mila milioiko galerak eragiten ditu, errentagarritasuna izateko masa sozial handia eskatzen duelako. Adifek 18 mila milioiko zorra. Nafarroarako, eraikitze dirutzarekin, 1.400 milioi, 250 ikastetxe publiko eraiki litezke, edo 500 osasun etxe, edo zenbat enpresa eta lanpostu? Soilik mantentze kostuak 500.000 euro/km ditu, Nafarroako 150 kilometrotan, 75 milioi euro urtean (15 ikastetxe urtero)
- Lurraldearen eta gizartearen kohesioa apurtzen ditu, hiriburuak indartuz eta eskualdeak txirotuz eta zerbitzuak murriztuz.
- EUROPAKO KONTUEN AUZITEGIAK ETA UNIBERTSITATE ETA HEDABIDEETAKO ADITU EKONOMIKOEK, DENEK, ARGI ESAN DUTE ESTATUKO SARE HAU PORROT EKONOMIKO ITZELA DELA.
- ZERGATIK, ORAIN, AIERDIK ESATEN DU EPE LUZEKO ERRENTABILITATEA DUELA, 100-150 URTEKO TARTEA JARRIZ? AIERDIK ZAZPI MILIOIKO METROPOLI FORALA IRUDIKATZEN DU AHT-A ERRENTAGARRIA IZATEKO? NONDIK EKARRIKO DITU? NAFARROAKO NATALITATE TASAK EZ BAITITU ZENBAKI HORIEK AURREIKUSTEN.
- ZER EKONOMIALARIAK EDO ZER LURRALDE PLANGINTZA EGITEN DA HALAKO DISTANTZIA HARTUZ?
- GURE ETORKIZUNEKO BELAUNALDIEI ERE LAPURTU BEHAR DIE PLANIFIKATZEKO ETA ANTOLAMENDURAKO GAITASUNA?
EGUNGO NAFARROAKO GOBERNUA "ALDAKETARENA"
ETA BATEZ ERE, AIERDI ETA NABAI, PSOEK ETA UPN-PPK LAGUNDUTA, LOTSAGABEKI
GEZURRETAN ETA DIRUTZA PUBLIKOAREN XAHUKETAN ARI DIRA, "DIRU PUBLIKOEN
MALBERTSAZIOA" EGINEZ, JAKINIK KARGU PUBLIKOAK IRRESPONSABLE BATZUK DIRELA,
EZ DUTELA ERANTZUKIZUNIK.
ZEIN DA GURE ALDARRIKAPENA???
Horrela, laburbilduz, hiru ideia azpimarratuko
nituzke:
Tren
soziala sustatzen dugunok, ez gaude etorkizunaren,
teknologiaren eta hobekuntzaren aurka, baina proiektatu den
hori ekologikoki eta sozialki erabat suntsitzailea da eta ekonomikoki
xahutzailea. Garapen sozial eta iraunkorraren alde gaude!
- Orain, hauteskunde lasterketa hasi den honetan, irmo adierazi nahi dugu: Nafarroan ezin da ALDAKETAren Gobernuaz hitz egin, eta horrelako tren antisozial, elitista eta diru-publikoaren xahutzailea sustatu. Hortaz, ALDAKETAren Gobernua izan nahi duenak garraio-azpiegituren eredu soziala argi eduki beharko du, eta gaur gaurkoz, NABAI eta PSOE ez daude eskema horretan, DESARROLLISMO BASATIA ETA TXIKITZAILEARENEAN BAIZIK.
- Politikari LAPUR, LOTSAGABE ETA GEZURTIak dira; hala ere, ez ditugu erraz gaindituko, GIHARREA ATERA BEHARKO DUGU. Horregatik, Azaroaren 17rako Erdialdeko plataformak Tafallan deitutako manifestaldian INDARTSU parte hartzera animatzen zaituztet.
EZ, EZ, EZ, AHT-RIK EZ!!! TXIKIZIO-LANAK GELDITU ORAIN!!!
MARTXA A LAS OBRAS DEL TAV, PARALIZACION YA!!!!
1.-DENUNCIAMOS LA CONTINUACION DE LAS
OBRAS DEL NUEVO CORREDOR FERROVIARIO DEL TREN DE ALTA VELOCIDAD.
2.-PEDIMOS A LOS GOBIERNOS QUE RECTIFIQUEN,
PARALICEN Y ABANDONEN EL PROYECTO DE CREACION DE ESTE NUEVO CORREDOR.
QUEREMOS QUE SE MEJORE Y MODERNICE EL
TREN QUE TENEMOS
QUE SE INVIERTA EN EL TRAZADO FERROVIARIO
ACTUAL
QUEREMOS UN TREN QUE SEA PUBLICO Y SOCIAL.
3.- “ENTRE TODAS Y TODOS VAMOS A PARAR
ESTE TREN DE ALTA VELOCIDAD”
PORQUE NO TIENE SENTIDO,
PORQUE ES UN DESPILFARRO
PORQUE DESTROZA EL MEDIO AMBIENTE
PORQUE SE APROPIAN DE LOS TERRENOS
COMUNALES
PORQUE NOS DEJA SIN TREN COMO TRANSPORTE
PUBLICO Y SOCIAL
PORQUE NOS DEJA SIN ESTACIONES DE TREN
EN ALSASUA, CASTEJON, TAFALLA Y LA ZONA MEDIA.
PORQUE NO LO NECESITAMOS
PORQUE NO QUEREMOS UN TREN ELITISTA
PORQUE QUEREMOS UN TREN QUE SEA SOCIAL Y
EL TAV NO LO ES.
El propio Tribunal de Cuentas
Europeo cuestiona y denuncia claramente el despilfarro económico que supone la
construcción de líneas de alta velocidad en el Estado español y la barbaridad
que supone la construcción de una obra pública sin ningún tipo de informe o
estudio que demuestre alguna rentabilidad social o económica.
EXIGIMOS QUE SE PARALICEN LAS OBRAS DE
LOS TRAMOS ADJUDICADOS:
Trabajos de la Plataforma Peralta y Olite, de 10 kilómetros. ADIF, a la empresa AZVI por 30 millones de euros.
El tramo de 5 kilómetros entre Villafranca y Peralta a la empresa OHL
por 55 millones de euros.
En este tramo hay que destacar el gran impacto que
supondrá el viaducto de 800 metros de largo por encima del Aragón.
Estas empresas están imputadas o investigadas en
la financiación ilegal del
Partido Popular.
Que paralice el concurso los tramos entre Olite y Tafalla.
Casi 15 kilómetros cuyo precio de licitación es de
120 millones de euros.
Por ello, es ahora el momento de parar las obras y acabar con este
despropósito
De cara a las próximas elecciones forales, la
apuesta por el Tren Social o por el TAV, como modelo de desarrollo socio-económico,
debe ser eje del discurso que marque la diferencia para la composición de un
Gobierno del Cambio, progresista y de izquierdas, o un Gobierno
Clasista-elitista, desarrollista y de derechas.
Un Gobierno del Cambio no se puede sustentar sobre
el desarrollo de un TAV que es un despilfarro de dinero público, que
descohesiona la sociedad, y que destruye el medio ambiente.
Frente a la imposición y
la corrupción decimos alto y claro NO al TAV, Sí al TREN PÚBLICO Y SOCIAL.
¡¡¡PAREMOS
LAS OBRAS DEL TAV YA!!
EZ, EZ, EZ, AHT-RIK EZ!!!
TXIKIZIO-LANAK GELDITU ORAIN!!!
AHT Gelditu! Nafarroa
Barañaingo AHTrik Ez
Bellota Libertaria
Erdi Aldeko Gazteak
Ernai
Fundación Sustrai Erakuntza
Tafallako Gaztetxea
Plataforma Cuenca de Pamplona-Iruñerria por el
Tren Público y Social. TAV No
Plataforma Ribera por un Tren Social. No al TAV
Plataforma Sakana Trenaren Alde
Zona Media
por el Tren-Erdi Aldea Trenaren Alde
No hay comentarios:
Publicar un comentario